Vi søger erfarne projektledere der kan sikre effektiv eksekvering af vores vejgenopretningsprojekter i Teknik- og Miljøforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Genopslag

Vil du være en del af holdet, der skaber fremtidens veje i København?

Er du en erfaren projektleder, og brænder du for at udnytte dine kompetencer til at sikre og forbedre vejene, fortovene og cykelstierne i verdens bedste cykelby med fokus på trafiksikkerhed og fremkommelighed? Så er det måske dig, vi søger.

Der er tryk på udviklingen i København. Her er Teknik- og Miljøforvaltningen en central aktør, og vi står for de fysiske forandringer i byen. Det er vores ambition at skabe verdens bedste storbymiljø og et unikt byliv i København.

I Vejgenopretning har vi ansvaret for genopretning af byens veje, cykelstier og fortove og skal hvert år gennemføre en lang række større og mindre genopretningsprojekter til sammenlagt flere hundrede millioner kr. årligt. Vores projekter varierer i anlægsbevillinger fra et par millioner og op til 60-80 mio. kr.

Om dig
Du er en erfaren og resultatorienteret projektleder. Og du har en faglig profil, som sikrer konstruktive processer og løsninger på et højt niveau. Du er fx ingeniør, landskabsarkitekt, arkitekt eller har en anden relevant faglig baggrund – måske suppleret med uddannelse inden for projektledelse eller økonomi.

Du trives med projekter, der udfordrer dig fra mange sider. Der er rådgivere og entreprenører, som du i samarbejde med dine byggeledere skal få godt i mål. Derudover er der borgere, som forventer at blive informeret, og der er mange søsterenheder og eksterne interessenter, som skal være med på rejsen og informeres rettidigt. Samtidig skal der eksekveres hurtigt – vi springer direkte i projekteringsfasen, når vi har fået vores bevilling, så vi kan komme hurtigt ud og renovere og genoprette byen til glæde for borgernes sikkerhed, tilgængelighed og mobilitet.

Vi forventer, at du

  • brænder for at få din faglighed i spil i udviklingen og eksekveringen af anlægsprojekter
  • mestrer eller har kendskab til de gængse projektdiscipliner: organisering, planlægning, risikostyring, kommunikation, interessenthåndtering mv.
  • kan styre projekter i forhold til økonomi, tid og kvalitet
  • kan sikre interne og eksterne leverancer i forhold til kontrakterne
  • kan formulere dig klart og tydeligt i skrift og tale til både politikere, direktion, samarbejdspartnere og borgere
  • har personlig gennemslagskraft og er imødekommende
Det er en fordel, hvis du har erfaring med anlægsprojekter og er fortrolig med projektstyringsværktøjer samt metoder inden for projektledelse og procesfacilitering.

Om os
Enheden er placeret i Afdeling for Mobilitet, Klimatilpasning og Byvedligehold. Vi er ca. 30 medarbejdere som varetager projekt- og byggeledelsen af genopretningsporteføljen.

Vi arbejder i en tværfaglig teamstruktur, hvor alle både har egne ansvarsområder og indgår i løsningen af kollegers projekter. På den måde sikrer vi den nødvendige vidensdeling. Hvert team er bredt sammensat, hvilket skaber et stærkt fagligt og professionelt miljø, hvor vi supplerer hinanden og har højt til loftet. Vi er engagerede i vores arbejde og stolte af at bidrage til den positive udvikling af København. Vi har en medarbejderstab, der er præget af stor diversitet i forhold til faglighed og erfaringer. Der er derfor rig lejlighed til kvalitetssparring med dine kolleger, som har lang erfaring med anlægsprojekter samtidig med, at vi giver os tid til at lære nye og knap så erfarne op.

Ansættelsesvilkår
Som ansat i Københavns Kommune har du arbejdsforhold, der gør det muligt for dig at balancere arbejdsliv og privatliv, idet du gennemsnitligt får en 37-timers arbejdsuge inkl. frokostpause.

Arbejdspladsen er beliggende på Islands Brygge.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med Københavns Kommune.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Henrik Preisler Mathiesen på 5137 0440 eller enhedschef Thomas Dyhr på 2475 3071. Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og www.tmf.kk.dk.

Søg via linket senest mandag den 11. september 2023
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler med udvalgte kandidater i uge 37-38 med ansættelsesstart snarest muligt herefter.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=194002&DepartmentId=19624&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892027

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet