BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du med at yde god service?
Ved du, hvad der skal til for at sikre en stabil drift?
Har du lyst til at byde ind med lidt ekstra til vores kunders gode oplevelse af centret og dets faciliteter?
Så er du måske vores nye kollega til at hjælpe med driften af Københavns største idrætsfacilitet.
Om jobbet
Vi har ca. 30 medarbejdere, som varetager den daglige drift og arbejder med administrative opgaver omkring idrætten i bydelen Vanløse. Stillingen er i Grøndal MultiCenter, hvor vi arbejder tæt med foreninger, brugere og udøvere i et til tider hektisk miljø. Dine primære arbejdsområder sammen med det øvrige værtskabsteam vil være:
- servicering af husets brugere, lejere, foreninger og samarbejdspartnere
- salg af baner og sportsartikler
- daglig drift af Grøndal MultiCenter
- opsyn/tilrettevisning/rundering/vejledning
- mail- og telefonkommunikation
- ad hoc-opgaver herunder rengøring, oprydning og opstilling af borde, stole etc.
I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi målrettet på at møde borgerne og hinanden med et smil på læben og en hjælpende hånd, når situationen kræver det. Vi forventer, at du værdsætter god service, er en god kollega og kan repræsentere et godt værtskab. Samtidig forventer vi, at du:
- er ansvarsfuld, stabil og kan arbejde selvstændigt
- er servicemindet og tager initiativ
- trives i en skiftende hverdag, med både rutine- og akutte opgaver
- er en god holdspiller og kollega
- behersker godt dansk og engelsk i både skrift og tale
- har kendskab til it på brugerniveau
- en spændende og udfordrende arbejdsplads
- et godt arbejdsmiljø med en uformel tone
- teamsamarbejde og god kollegial sparring
Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og 3F. Stillingen er på 32 timer om ugen med mulighed for merarbejde. Vi forventer, at du til tider tager merarbejde svarende til i alt 37 timer om ugen. Du vil indgå i en seks-ugers turnus med blandede vagter, og der vil både være dag-, aften- og weekendarbejde. Weekendarbejde finder normalt sted hver anden weekend. Tiltrædelse er hurtigst muligt. Vi indhenter børneattest og reference i forbindelse med ansættelsen.
Mere information
Hvis du er interesseret og gerne vil høre mere, er du meget velkommen til at ringe til koordinator Lotte Christensen på 2130 6985.
Søg via linket senest søndag den 27. august 2023
Ansættelsessamtalerne finder sted i uge 36 og 37.
Kultur- og Fritidsforvaltningen
Kultur- og Fritidsforvaltningen er Danmarks største kulturforvaltning. Vores arbejdsopgaver spænder bredt fra idræt, kultur og borgerservice til huslejenævn, folkeregister, vielser og afvikling af valg og folkeafstemninger. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for kultur- og fritidslivet i København – og i samarbejde med københavnerne at skabe en by, der lever og udvikler sig. Vi er en politisk ledet organisation og har til opgave at understøtte og udleve politiske beslutninger. Alt sammen med det overordnede formål at give københavnerne et bedre kultur- og fritidsliv og være en åben og professionel indgang til Københavns Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193499&DepartmentId=19663&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879408