Serviceminded administrativ medarbejder til ledelses- og HR-betjening til Jobcenter København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du gøre dig uundværlig for centerledelsen?

Har du et godt servicegen, som du vil sætte i spil til at understøtte centerledelsen. Så er stillingen som administrativ sekretariatsmedarbejder i Jobcenter København måske noget for dig.

Du arbejder bedst i en dynamisk og travl hverdag med mange bolde i luften, som ved endt arbejdsdag ligger på en snorlige række. Du løser opgaverne professionelt, systematisk og med flair for detaljen. Du vil med dine kompetencer bidrage til den administrative understøttelse af centerledelsen på centret.

Du bliver tilknyttet Sekretariatet, hvor vi varetager en lang række administrative opgaver i relation til jobcentrets medarbejdere med særligt fokus på ledelsesunderstøttelse og HR. Sekretariatet supporterer og understøtter såvel kollegaer som ledelsen.

Om jobbet
Dine arbejdsopgaver som administrativ sekretariatsmedarbejder vil være en del af sekretariatets samlede opgaveportefølje.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være

  • Administrativ support af centerchefen og chefgruppen
  • Kalenderstyring
  • Generelle administrative sekretariatsopgaver
  • Diverse administrative HR-opgaver, som håndtering af ferie, flex og sygdom og administration af øvrige personaleforhold som ansættelser og personaleophør m.m.
Vi forventer, at du

  • har en administrativ kontoruddannelse, gerne med erfaring i forhold til HR-administration
  • er erfaren bruger af Office-pakken og har flair for it-systemer (gerne erfaring med Opus og Kvantum)
  • kan arbejde med personfølsomme oplysninger med konduite
  • arbejder selvstændigt, er struktureret, ansvars- og kvalitetsbevidst
  • er hjælpsom og serviceminded med stærke samarbejdskompetencer
  • har et betydeligt personligt drive og er udadvendt
  • er udviklingsorienteret, målrettet og ambitiøs på organisationens vegne
Vi tilbyder

  • en nøglefunktion i forhold til betjening af centerets ledelse
  • en spændende stilling med et bredt ansvarsområde og udviklende opgaver i en stor organisation med engagerede medarbejdere og chefer
  • et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur
  • mulighed for at bidrage til at udvikle Sekretariatets opgaveløsning
  • et udfordrende job med en stor kontaktflade
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK/kommunal for ansættelse af kontorpersonale. Herudover kan der forhandles tillæg i forhold til kvalifikationer efter principperne om Ny Løn.

Vi forventer at besætte stillingen d. 1. august 2023 eller hurtigst muligt. Der vil blive indhentet referencer før et eventuelt tilbud om ansættelse i centret.

Arbejdsstedet er vores lokaler på Gammel Køge Landevej 43 i Valby. På denne adresse i Jobcenter København får du ca. 1.000 nye kollegaer. Her bliver du en del af et team på ca. 12-14 kollegaer – administrative og akademiske medarbejdere – i Sekretariatet, som sammen skal løfte den del af Jobcentrets opgaver, som I har ansvaret for.

Hvem er vi
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen er en værdi- og resultatorienteret organisation. Vores arbejde bæres af værdierne om, at vi gør det muligt, vi gør det sammen, og vi gør det ordentligt. Vi formulerer klare mål for vores indsatser på beskæftigelses- og integrationsområdet, og vi følger op på målene i en åben og konstruktiv dialog, som sikrer læring og udvikling.

Du kan læse mere om Københavns Kommune og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på www.kk.dk

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Mette Hvidsteen på 2961 2689.

Søg via linket senest søndag den 11. juni 2023
Samtaler forventes afholdt i uge 24.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192228&DepartmentId=19989&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840421

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet