BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ser du dig selv indgå i en enhed, hvor du i et samarbejde med dine nærmeste kollegaer er medansvarlig for enhedens samlede produktion, og vil du være med til at give kunderne de bedste oplevelser på stationerne? Så er det måske dig vi leder efter!
Hverdagen som Servicemedarbejder i Stationsservice Vi søger lige nu en servicemedarbejder til Holte Station. Som servicemedarbejder er nogle af dine primære opgaver blandt andet at holde både de udvendige og indvendige arealer på stationerne rene, herunder rengøring af toiletter, forhaller, venterum, perroner osv.
Desuden servicerer og hjælper du vores kunder med oplysninger om togtider og sporbenyttelse m.m. Alt dette i en hverdag hvor du hurtigt skal kunne korrigere for en planlægning ved akut opståede ændringer.
Vi værdsætter et godt samarbejdende miljø i enheden, som vi synes er afgørende for at fastholde en god trivsel blandt kollegerne og hos den enkelte medarbejder.
Af andre væsentlige arbejdsopgaver kan nævnes
- Kvalitetskontrol af eget udført arbejde
- Opfølgning på kvalitetsmålinger
- Indmelding af fejl på stationer og opfølgning på uløste sager
- Informationsdeling til kolleger
- Samarbejde med interne afdelinger i DSB og eksterne leverandører
- Er handlekraftig og motiverende
- Trives med en dynamisk hverdag og er omstillingsparat
- Kan håndtere pressede situationer uden at miste overblikket
- Er loyal og trives med udfordringer og korte tidsfrister
- Har en fysik form der tillader et hårdt fysisk arbejde
- Har et normalt syn og en normal hørelse evt. med diverse hjælpemidler (fx briller/kontaktlinser og høreapparat)
- Er selvledende og samarbejdende og kan indgå i et tæt samarbejde med holdlederen
- Du læser, taler, skriver og forstår dansk.
- Du behersker en pc og en smartphone på et let øvet niveau – ikke ekspert.
- Du fremstår præsentabel i tjenesten.
- Du arbejder selvstændigt og udviser fleksibilitet og ansvarlighed i dagligdagen.
- Du sætter kundeservice højt og medvirker til, at hjælpe kunderne godt videre.
- Du skal være fyldt 18 år og have kørekort kategori B.
Sammen med dine kolleger er det din fornemste opgaver at sikre, at stationerne altid fremstår præsentabel, så servicen altid lever op til kundernes forventninger.
Vi tilbyder dig et afvekslende og varieret job, hvor ikke to dage er ens. Du vil løbende få mange faglige og personlige udfordringer. Stillingerne er placeret i en spændende del af DSB, hvor der er et stort fokus på afdelingens samlede kvalitet.
Vi leder lige nu efter en servicemedarbejder til morgenholdet med en gennemsnitlig norm tid på 37 time pr. uge. Arbejdsdage og fridage ligger fastlagt i et 12 ugers turskifte, hvor alle vagter pt. er på 7 t. og 24 min. fordelt på alle ugens 7 dage.
Interesseret? Der holdes løbende samtaler så send din ansøgning allerede i dag. Stillingsopslaget vil blive taget ned når den rette kandidat er fundet og senest d.25. august 2023.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Serviceleder Daphne Kallista-Kjær på 24688302
Efter en nærmere vurdering vil vi som en del af den senere ansættelsesproces eventuelt indhente referencer og bede dig fremsende din straffeattest.
Hvis det bliver relevant, vil du modtage besked om dette på forhånd.
#LI-DNI
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade 2, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=14&ProjectId=191696&DepartmentId=20029&MediaId=5541&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885360