BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en erfaren leder og falder det dig naturligt at motivere og styrke trivsel og udvikling hos dine medarbejdere? Så læs med her!
Jobbet
Du bliver sektionsleder for en af tre sektioner i økonomicenteret. Som sektionsleder for finans og indkøb vil du indgå i økonomicenterets ledelsesgruppe. Du bliver personaleleder for 16 engagerede medarbejdere, og du har ansvar for at levere sikker drift af høj kvalitet til institutter og centre inden for sektionens ansvarsområder. Sektionens primære opgaver er håndtering af fakturaer, rejseafregninger og andre regnskabsmæssige opgaver. Herudover drift af SUND webshop med internt salg samt rådgivning inden for indkøb.
Rådgivning af vores brugere og samarbejdspartnere er en central del af jobbet. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og trives med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Ligesom du evner at få dine medarbejder til at lykkes med netop det.
Dine opgaver som sektionsleder vil være:
- Faglig og personalemæssig ledelse samt udvikling af sektionen
- Holde overblik, prioritere og træffe beslutninger for at levere sikker drift og god rådgivning
- Udvikling af effektive forretningsgange og sikring af drift, kvalitet og compliance i leverancer og service
- Faglig sparring med medarbejdere om konkrete sager
- Dialog med og rådgivning af institutter og centre
- Løbende kontakt til og samarbejde med andre fakulteter på KU samt KU Fællesadministration
Din profil
Vi ser gerne, at du som minimum kommer med erfaring fra en tidligere lederstilling med personaleansvar.
Du skal have lyst til at være nærmeste leder for 16 medarbejdere, og lyst til at udvikle dig som leder.
Derudover ser vi gerne at du kan nikke genkendende til følgende:
- Har fokus på at lede og udvikle medarbejderne, så trivsel samt faglig og personlig udvikling understøttes
- Kendskab til regnskabs- og/eller indkøbsområdet og vilje til at udvikle sig fagligt på disse områder
- Har lyst til at drive og udvikle et stort fagområde med fokus på optimering, kvalitet og service
- Har mod og vilje til at tage initiativ til håndtering af også de svære problemstillinger
- Er god til at samarbejde og opbygge relationer i rollen som rådgiver
- Har gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
Det praktiske
Din arbejdsplads bliver hos Københavns Universitet, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet på Panum.
Arbejdstid: Arbejdstiden er mandag-fredag fra 8:30-16:00
Opstart: hurtigst muligt
Varighed: Vikariatet varer 6 måneder med mulighed for forlængelse eller fastansættelse
Løn: Vi tilbyder en lønpakke efter kvalifikationer
Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvor efter der vil være en personlig samtale hos Københavns Universitet, hvor det forventes du kan deltage.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=184601
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841956