Sekretær til to specialklasserækkeskoler, som deler matrikel

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i en krævende hverdag, hvor dine faglige og menneskelige egenskaber gør en forskel for børn med særlige udfordringer og understøtter det pædagogiske personales arbejde?

Om os
Dyvekeskolen og Strandparksskolen opstarter til august to nye specialklasserækker. Vi vil bo i samme bygning de første mange år. Vi ligger placeret i Sundholmskvarteret tæt på DR Byens metro.

Kat 3: en specialklasserække for normaltbegavede børn med forskellige funktionsnedsættelser indenfor autisme og ADHD tilhørende Dyvekeskolen med tilhørende KKFO og klub. Opstarter i august med 32 elever og 22 personaler.

Kat 4: en specialklasserække for børn med vidtgående generelle indlæringsvanskeligheder. Den nye specialskole vil fungere som en selvstændig nyopstartet enhed under Strandparkskolen, og i skoleåret 23/24 vil der være 24 indskolingselever og ca. 20 personaler. I skoleåret 24/25 vil der være 40 elever på skolen.

Som skolesekretær bliver du skolernes ’hjerte’ og bidrager til rigtig mange vigtige opgaver, som kommer eleverne til gode. VI har et ressourceorienteret børnesyn og forholder os nysgerrige og undersøgende til udfordringer og opgaver.

Vi har faglige og menneskelige høje ambitioner, og en af vores vigtigste arbejdsopgaver er at give hinandens kompetencer plads til at gro for at skabe udvikling.

Vi hører gerne fra dig, hvis du

  • arbejder selvstændigt og er imødekommende og serviceminded
  • har humor
  • er proaktiv, tager ansvar og bidrager med faglig høj kvalitet
  • går struktureret og systematisk til opgaverne, og har øje for detaljen
  • er mødestabil
Du har erfaring eller interesse med

  • elevadministration, gerne med kendskab fra det specialiserede område
  • kendskab til at arbejde i TRIO og KAS, eller interesse i at få kvalifikationerne
  • mødeplanlægning, journalisering samt koordinering af forskellige møder
  • samarbejde med busselskaber samt koordinering og planlægning af kørsel
  • booking af lokaler og indkøb af forplejning til møder
  • diverse ad hoc-opgaver, bl.a. bestilling af tolke m.m.
Vi tilbyder
Hos os vil du få et spændende og udfordrende job i en ny delt administrationsopgave med fokus på at skabe gode trygge rammer for personalet og eleverne. Det vil vi gerne gøre sammen med dig, som har fokus på at yde god service og høj kvalitet.

Du vil opleve

  • en travl og udfordrende hverdag på en spændende arbejdsplads
  • dygtige og engagerede kollegaer
  • to nye afdelinger, som du er med til at præge
  • en arbejdsplads, hvor vi i samarbejde sørger for, at driften af skolen fungerer optimalt
  • gode faciliteter
  • to dedikerede ledelser
  • positiv og anerkendende tilgang til både elever, forældre, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere
Faglige kompetencer
Du har erfaring fra en lignende stilling samt en relevant uddannelsesmæssig baggrund og gerne kommunal erfaring, men det er ikke et krav. Vi arbejder i KMD elev, Kvantum og Aula. Det er en fordel, at du har kendskab til systemerne, men ikke et krav.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst og efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen ønskes besat pr. 1. august eller efter nærmere aftale.

Arbejdstiden fastsættes til 30 timer ugentligt fordelt på 42 uger årligt (skole ugenorm), hvilket er svarende til ca. 33 timer ugentligt. Der vil evt. være mulighed for at den ugentlig arbejdstid kan øges på sigt.

Yderligere oplysninger
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Dyvekeskolen: skoleleder Marck Tønnesen på 5250 1482 eller afdelingsleder Vicki Westh på 2977 0644.

Strandparkskolen: skoleleder Torben Højman Jensen på 2463 5533 eller den daglige leder Mikkel Kirkegaard på 5127 5860.

Se mere på vores hjemmesider: www.dyveke.aula.dk og www.strandparkskolen.aula.dk

Arbejdsstedets adresse er: Sundholmsvej 50, 2300 KBH S.

Søg via linket senest onsdag den 28. juni 2023
Vi forventer at holde 1. samtale og 2. samtalerunde i uge 26 fra mandag den 26. juni til torsdag den 29. juni.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192756&DepartmentId=19258&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853745

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet