BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Dygtig SAP Service Delivery Manager, Coop Teknologi
Coop Technology er en del af Coop, Danmarks førende leverandør af dagligvarer. I Coop Technology bidrager vi alle til at støtte et af de største og mest ambitiøse private teknologiprojekter i Danmark. Vi vil erstatte 80% af Coops systemer, software og infrastruktur for at skabe en stabil, sikker og fremtidssikker teknologisk platform. Teknologi skal skabe værdi i hvert hjørne af vores forretning.
CoE Technology Applications
CoE er en organisatorisk enhed, hvor forretningsudvikling arbejder sammen med de tekniske udviklere og driftsfolk for at få mest muligt ud af investeringen i SAP Retail løsningen. Løsninger og integrationer til forretningssystemer og forretningspartnere. Du vil være en del af Service Delivery Management (SDM) teamet i Cross Application Services afdelingen, hvor vi udfører daglig it-leverandørstyring, planlægning og sikrer stabil it-drift effektiv systemvedligeholdelse og udvikling af SAP-applikationer.
Vi søger en service delivery manager, der kan varetage rollen, både som projekt leder på SAP vedligeholdsprojekter og Service delivery med et fokus på SAP Application Management Services indenfor SAP S/4 logistik, finans og senere HR.
Jobbeskrivelse:
Vores Service Delivery Managers spiller en central rolle i forbindelse med at sikre leverancen af vores Application Management services, i tæt samarbejde med både interne interessenter og eksterne leverandører.
Projekt manager opgaver:
- Planlægge, udfører og implementer SAP vedligeholdsprojekter i samarbejde med leverandører og driftsorganisation.
- Ansvarlig for projektmøder, workshops, demoer, testforløb, kravspecifikation, dokumentation, styregruppemøder mv.
- Koordinere projektleverancer med eksterne leverandører
- Udarbejde planer for udrulning og implementering af systemer
- Være operationel og klar til at løse mange forskelligartede, projektrelaterede opgaver
- Holde flere projekter i gang på samme tid
- Sikre videns overdragelse til drift og SAP Application Management organisationen,
SDM opgaver:
- Sikre effektiv koordinering af it-leverancer samt opfølgning på driftshændelser, ændringsanmodninger og mindre projekter.
- I tilfælde af daglige driftsproblemer fungerer SDM som det første eskaleringspunkt og sikrer, at passende løsninger implementeres med support alle relevante fagressourcer fra (både interne og eksterne)
- Sikre og bidrage til, at alle aftalte handlingsplaner med AMS (Application Management Service) bliver prioriteret og fulgt
- Sikre, at SDM-team bliver i stand til at guide på tværs af it-organisationen mhp. driftssupport med særlig fokus på de tekniske integrationer
- Single-Point-Of-Contact (SPOC) i forhold til Leverandørkontakt samt eskalering af driftshændelser
- Sikre tæt samarbejde med vores kundevendte enheder ved proaktiv involvering tidligt i udviklingsopgaver ud fra solid erfaring fra lignende roller i komplekse organisationer
- Planlægning og gennemførelse af leverandørmøder samt facilitering af workshops med leverandører
Kvalifikationer
Vi forventer du har minimum 5 års erfaring i arbejdet som service delivery manager eller tilsvarende, samt et indgående kendskab til SAP både på projekt og drift siden, herunder konkret erfaring med at arbejde i programmer og/eller større projekter med høj kompleksitet.
Du har selvfølgelig godt styr på de gængse AMS metoder og processer, og er certificeret velbevandret i ITIL processerne, samt god indsigt i IT-drift, udviklings og projektstyrings processer.
Du skal kunne arbejde selvstændigt og er i stand til at sætte retning og udvikle oplæg til godkendelse inden for dine faglige kompetencer. Du brænder for at skabe effektive løsninger og er vant til at navigere i en større organisation i konstant udvikling med mange interessenter. Du er god til at formidle og samarbejde med andre mennesker både på dansk og engelsk, og er vant til at begå dig blandt interessenter på højt niveau med forskellige og af og til modstridende ønsker.
Du er struktureret, med godt et overblik, hvilket gør at du selvom du må holde mange bolde i luften, altid leverer som aftalt.
Du har konkret erfaring i at samarbejde med offshore low-cost leverance centre internt eller via underleverandører, og du forstår at styre en suite af forskellige leverancer baseret på et komplekst kontrakt setup. Du arbejder vedholdende og detaljeorienteret med dine ansvarsområder og går ikke på kompromis med kvaliteten, selv når tiden indimellem er presset.
Du besidder gennemslagskraft og er i stand til at håndtere konflikter og modstridende interesser på en konstruktiv måde.
Coop tilbyder
En løn der modsvarer erfaring og kvalifikationer. Som ansat får du sundhedsforsikring, mulighed for feriehusleje i DK og Europa til favorable priser, samt rabatordninger. Mulighed for bruttolønsordning samt en attraktiv personalekøbsordning m.m. Du vil indgå i et team kendetegnet ved dygtige, engagerede og dynamiske kollegaer, der drager fordel af hinandens kompetencer og kvalifikationer på tværs af organisationen.
Dit ansættelsessted vil være i Coop Danmark, 2650 Albertslund, med mulighed for 1-2 hjemmearbejdsdage ugentligt.
Ansøgning
Er du interesseret i jobbet, så send din ansøgning og CV ved at trykke ’Ansøg’ senest 18. August 2022. Samtaler vil blive foretaget i August. Vil du vide mere om jobbet, kan du kontakte teamleder Jørgen Ludvigsen på mail: joergen.ludvigsen@coop.dk (dog på ferie i ugerne 29, 30, 31 og 32).
Vi glæder os til at høre fra dig!
I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.
Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Coop 365discount samt Coop.dk Shopping. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d57f9163)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=d57f9163&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891253