Regnskabsmedarbejder til Ydelsesservice København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du stærke kompetencer inden for kreditorbogholderi? Motiveres du af samarbejdet med mange forskellige slags mennesker, og prioriterer du detaljen og korrekthed i dit arbejde? Så er det måske dig, vi søger.

Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune. Vi er ca. 200 medarbejdere fordelt på flere forskellige afdelinger. Den ledige stilling er i Bogholderiet, der løser regnskabsopgaver for hele forvaltningen.

Dine arbejdsopgaver
Den primære opgave ligger på kreditområdet, hvor du skal varetage fakturabehandling i forbindelse med forvaltningens køb af vare- og tjenesteydelser. Det er fx tolkeydelser, diverse aktiveringstilbud til borgere, henvisning til danskuddannelse samt en række andre betalingsopgaver, fx refundering af udlæg foretaget af borgere og medarbejdere.

Vi forestiller os, at du

  • har en relevant kontorfaglig baggrund og gerne uddannelse inden for regnskabsområdet eller erfaring med området
  • interesserer dig for økonomi og regnskab
  • har flair for tal og en veludviklet ordenssans
  • er fleksibel og god til at samarbejde som en del af et team
  • arbejder struktureret og selvstændigt
Som person er du ansvarstagende og løsningsorienteret. Af natur er du energisk, samarbejdende og humoristisk, og du har en omhyggelig og systematisk tilgang til opgaveløsningen.

Vi tilbyder

  • en alsidig stilling på en arbejdsplads, hvor der er kort vej fra ide til handling
  • en spændende hverdag i en uformel omgangstone, der aldrig bliver triviel
  • et stærkt fagligt miljø med gode muligheder for kompetenceudvikling
  • en række personaleordninger, bl.a. kantine- og massageordning
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem den relevante faglige organisation og Københavns Kommune. Lønnen er efter principperne om Ny Løn.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.

Stillingen forventes besat den 1. august 2023.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingschef Søren Lunau Nielsen på 2677 2545. Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen.

Ansættelsesstedet er Krumtappen, 2500 Valby.

Søg via linket senest tirsdag den 20. juni 2023
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted torsdag den 22. juni 2023.

Ydelsesservice – vi administrerer og udbetaler forsørgelsesydelse til ledige og sygemeldte københavnere.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192323&DepartmentId=19307&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5842579

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet