BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
PMO- og ledelseskonsulent søges til Ledelsessekretariatet i UNICEF Danmark
Vil du være med til at implementere UNICEF Danmarks strategi og sikre sammenhæng mellem ressourcer og impact i vores indsatser for at hjælpe verdens børn? Motiveres du af projektledelse, porteføljestyring og af at hjælpe andre med god projektledelse? Og har du lyst til at arbejde tæt på ledelsen og udmønte tanker og visioner til konkrete beslutningsoplæg? Så er det her jobbet for dig.
UNICEF Danmark arbejder løbende med at øge projektmodenheden i organisationen. Vi er kommet langt, men mangler dig, der kan hjælpe os med at tage det næste skridt på dette højt prioriterede område.
Dine opgaver bliver primært at:
- Sikre evaluering og opfølgning på organisationens strategiske indsatser og prioritering af kommende indsatser
- Sikre ensartede processer og formater for at styrke kvaliteten i projekterne
- Etablere klare processer for direktionens porteføljestyring,
- Onboarde relevante medarbejdere i UNICEFs projektguide og hvordan vi driver projekter i UNICEF Danmark
- Yde sparring og rådgivning til projektledere i organisationen, herunder give feedback på projektbeskrivelser, tidsplaner mv. og understøtte brugen af redskaberne i UNICEFs projektguide
- Opbygge og vedligeholde et arkiv for best practice, herunder eksempler på udfyldte projektbeskrivelser, tidsplaner og øvrige skabeloner som projektlederne kan lade sig inspirere af
- Bistå med direktions- og bestyrelsesbetjening, herunder planlægning af seminarer, udarbejdelse af beslutningsoplæg, notater o. lign.
- Udarbejde oplæg og præsentationer til UNICEF Danmarks generalsekretær
Om stillingen
Du bliver en del af et lille ledelsessekretariat med et afvekslende og dynamisk miljø, hvor du vil få en tværgående rolle. Der er tale om en nyoprettet stilling, og du har derfor mulighed for at præge indholdet. Vi har høje krav til din faglighed og bestræber os på at udvikle og dygtiggøre os. Omgangstonen er uformel og varm, men formel når det kræves. Vi har et godt arbejdsmiljø og hjælper hinanden. Hovedvægten af dit arbejde vil handle om PMO og projekteksekvering, men der er også en række opgaver ifm. ledelsesbetjening. I stillingen får du mulighed for selv at præge de værktøjer, arbejdsprocesser og metoder, vi bruger.
Vi forventer, at du:
- Har en relevant akademisk uddannelse og minimum 3 års erfaring med styringsopgaver, projekt- og porteføljearbejde
- Erfaring med ledelsesbetjening
- Arbejder analytisk, er god til at eksekvere og kan sikre fremdrift, herunder selvstændigt planlægge dit arbejde
- Er god til at opbygge og skabe relationer, da du kommer til at have en bred kontaktflade i organisationen
- Har stærke kommunikative evner både på skrift og i tale og evner at lave gode oplæg og præsentationer på dansk og engelsk.
Ansættelsesvilkår:
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt, senest 01-10-2023. Arbejdstiden er 37 timer om ugen inklusive betalt frokostpause.
Du vil referere til chefen for Ledelsessekretariatet.
Rekrutteringsprocessen:
Du søger stillingen via knappen ”ansøg”, herefter vil du blive guidet til vores rekrutteringsportal, hvor du kan uploade CV, ansøgning og eksamensbeviser. Ansøgningsfristen er den 23. juli 2023.
Vi forventer at holde første samtaler i uge 32 og 33.
Spørgsmål?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Pernille Rohdemeier prohdemeier@unicef.dk eller tlf: 21 35 51 45.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
UNICEF Danmark, Rentemestervej, 62, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://unicefdk.career.emply.com/ad/pmo-og-ledelseskonsulent/1fn1ce/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841600