Plejecentret Hørgården/Midlertidige Pleje Ophold søger en social- og sundhedsassistent i dagvagt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du tiltalt af et stort flow af borgere og behovet for høj faglighed? Kan du lide udfordringer af idéen om at yde midlertidige indsatser?
Hvis du brænder for at gøre en forskel, er du måske den nye kollega, vi søger til Midlertidige Pleje Ophold på Amager.


Stillingen er i dagvagt 35-37 timer ugentligt og med weekendvagt hver 3. weekend.

Vi modtager borgere over 65 år, der enten afventer en permanent plejebolig eller borgere, som har behov for en særlig indsats i en kortere periode. Vores fokus er at skabe trygge rammer, sikre borgernes funktionsniveau og skabe aktiviteter i trygge omgivelser for borgerne.

Vi søger en kollega, der

  • ser, hører og forstår borgerne
  • har gode personlige og sociale kompetencer
  • har mindst to års erfaring.
  • har fokus på udvikling og kvalitet
  • tager ansvar og ikke er bange for at gå forrest
  • trives med at arbejde i teams og på tværs af etager
  • kan håndtere samarbejdet med borgere og pårørende i krise
Hvem er vi?
Afdelingen for Midlertidige Pleje Ophold er beliggende på Plejecentret Hørgården på Amager, der er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune.
Hørgården er en arbejdsplads med en særlig profil: Oplevelser igennem sport og leg. Denne profil er omdrejningspunktet for mange af vores aktiviteter både fagligt, men også i det sociale samvær med borgerne og os selv.
Vi er en arbejdsplads i udvikling og et hus med mange alsidige muligheder. Vi har nye moderniserede bygninger med velfærdsteknologi og godt arbejdsmiljø. Vi kan tilbyde en fleksibel arbejdsplads, gratis parkering, fælles personalearrangementer og godt kollegaskab

På Midlertidige Pleje Ophold har vi et stort flow, idet borgerne typisk opholder sig op til 28 dage på afdelingen. Vores fokus er at skabe trygge rammer, sikre den midlertidige indsats og borgernes funktionsniveau.

Hvert borgerforløb er unikt og spænder fra stabile til akutte og komplekse forløb. Dette fordrer høj faglighed, gode samarbejdsevner, koordinering og samarbejde med regionerne, praktiserende læge, pårørende samt samarbejdspartnere i kommunen.

Vi har et velfungerende og tværfagligt team, der består af sygeplejersker, pædagoger, social- og sundhedsassistenter, SSA-elever, sygeplejestuderende samt køkken- og rengøringsmedarbejdere.

Vi kan tilbyde

  • En arbejdsplads i rivende udvikling med mange alsidige muligheder for både personlig og faglig udvikling
  • Fleksibilitet i forhold til tilrettelæggelse af arbejdstid og ferie/fridage
  • Træning i arbejdstiden
  • En fleksibel arbejdsplads og gratis parkering, hvis du kommer i bil
  • Mulighed for at benytte Københavns Kommunes medarbejderfordele
Ansættelsesvilkår
Løn i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.
Arbejdstiden ligger fortrinsvist kl. 7.00-15.00.

Ansættelsesstart snarest muligt eller efter aftale.

Yderligere information
Du er meget velkommen til at kontakte afdelingen på 8256 3094 for yderligere information.

Søg via linket senest mandag den 12. juni 2023
Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

­­­Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det.
Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192149&DepartmentId=20424&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838587

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet