BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at præge byudviklingen i København og samtidigt bruge og udvikle dine faglige kompetencer?
Der er gang i byggeriet i København, og derfor giver vores arbejde som myndighed i Jord og Grundvand mening. Som myndighed er en af vores vigtige opgaver at udarbejde tilladelser efter gældende lovgivning til de mange byggeaktiviteter.
Vi møder dagligt spændende, komplekse og faglige udfordringer og følger opgaverne fra start til slut i dialog med udviklere/bygherrer, rådgivere entreprenører og borgere. Vores arbejdsdag er fyldt med bl.a. risikovurderinger, hvor vores fælles faglige viden bringes i spil til at fastsætte de nødvendige vilkår til sikring af, at det udførte er miljø- og sundhedsmæssigt forsvarligt.
Vi søger en ny kollega, som brænder for at bruge sin viden om miljøfremmede stoffer og deres udbredelse i jord- og grundvand, som ikke kan vente med at gribe fat i risikovurderinger, og som trives med både små og store opgaver i en hverdag, hvor opgaverne er meget afvekslende.
I vores enhed har vi fokus på fælles sparring, hvor alles kompetencer bringes i spil. Jobbet kræver sparring både inden og uden for enheden, så sagsbehandlingen bliver så helhedsorienteret som muligt.
Vores arbejdsopgaver er bl.a. at vurdere ansøgningsmateriale, give tilladelser til og udføre tilsyn med
- grundvandssænkninger på byggepladser
- boringer
- byggeri på forurenede grunde
- anvendelse af byggetekniske produkter med miljøfremmede stoffer
- skrive planer, besvare høringer og lignende myndighedsarbejde
- besvare borgere og politikere ved henvendelser på vores del af miljøområdet
Vi ser gerne, at du
- har en uddannelse inden for miljøområdet, fx. ingeniør, miljøkemiker el.lign.
- har en stærk miljøkemisk profil
- har kendskab til hydrogeologi
- trives med både store og små opgaver i et tværfagligt samarbejde
- har lyst til myndighedsarbejde i en politisk styret organisation
- er god til kommunikation og formidling af miljøtekniske emner på dansk
Vi er ca. 20 medarbejdere i enheden og er organiseret i tre teams. Vi er en rummelig enhed, der elsker en høj faglighed og kan lide at have indflydelse på vores måde at løse opgaverne på og derigennem være med til at udvikle området. Vi kompetenceudvikler os, så vi hele tiden er parate til de krav, der er fra københavnerne til os.
Desuden har vi en sjov og hyggelig hverdag, hvor vi værdsætter kollegaskabet og den daglige sparring.
Det siger dine kommende kollegaer om arbejdspladsen
- “man bliver en del af en åben kultur med stor faglighed, gode mennesker og god energi”
- “folk er meget villige til at lære fra sig. Jeg fik hurtigt hjælp til at blive sat ind i det, jeg ikke kendte i forvejen”
- “Det er fedt, når jeg cykler rundt i byen og kommer forbi de sager, jeg har arbejdet med, fordi jeg ved, at der har været forurening, som er blevet gravet væk”
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den relevante faglige organisation.
Stillingen er en fast stilling med tiltrædelse den 1. november eller snarest muligt.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen inklusive frokostpause. Du får fleksible arbejdstider (flekstidsordning), mulighed for hjemmearbejde, en centralt beliggende arbejdsplads og en attraktiv pensionsordning.
Jord og Grundvand er en del af Teknik- og Miljøforvaltningen, Københavns Kommune, og vi er lokaliseret i Njalsgade på Islands Brygge i København.
Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sagsbehandler Camilla Nathan på 2114 4198, Pia Thomsen 2369 5221 eller enhedschef Ina Nielsen på 4177 0253.
Søg via linket senest søndag den 3. september 2023
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 11. og 12. september 2023.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193908&DepartmentId=20237&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889099