Ledelsesunderstøttende specialist med en ugentlig arbejdstid på 8 timer til Københavnerteamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Københavnerteamet søger en administrativ medarbejder som har lyst til at arbejde tæt på ledelsen og understøtte de ledelsesmæssige opgaver, herunder administration i vagtplanssystemet, personalemæssige opgaver, indkøb og andre praktiske og koordinerende opgaver.

Københavnerteamet er Socialforvaltningens bydækkende gadeplansindsats.  Vi arbejder på tværs af hele byen og på forskellige tidspunkter af døgnet. Udover det generelle gadeplansarbejde, har Københavnerteamet også et akutberedskab, et ressourceteam samt forskellige projekter, oftest rettet mod civilsamfundet.  

Du skal løse følgende opgaver

  • Tastning i kommunens administrative system, KAS
  • Arbejde i ledelsesinformationssystemet OPUS/KMD
  • Understøtte institutionens ledelse med personrelaterede opgaver
  • Indkøb
  • Praktiske opgaver
Vi ønsker en ansøger, der

  • har en fagligt relevant kontoruddannelse eller lignende
  • har indgående kendskab til administrative systemer
  • er rutineret i arbejdstidsregler og overenskomster
  • er erfaren i forhold til ferielov samt regler omkring barsel og langtidssygdom
  • har et positivt menneskesyn og er imødekommende, ansvarlig og engageret, ikke kun i ord, men også i handling
  • formår at bevare overblikket og manøvrere i situationer, hvor der kan være travlhed, og hvor opgaverne opstår pludseligt
  • kan rumme mange afbrydelser og alligevel få noget fra hånden
  • besidder gode kommunikationsevner og skrivefærdigheder
Vi tilbyder

  • en organisation med engagerede og dygtige kollegaer, hvor der er et godt arbejdsmiljø og et godt kollegialt fællesskab
  • en arbejdsplads, hvor udvikling, fagligt engagement og kvalitet i arbejdet vægtes højt
  • et selvstændigt, alsidigt og udfordrende arbejde
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på otte timer ugentligt.
Ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. Den gennemsnitlige arbejdsløn vil blive forhandlet med din faglige organisation i henhold til aftale om Ny Løn.
I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet børne- og straffeattest samt reference på tidligere ansættelser.

Tiltrædelse: den 1. september 2023 – eller snarest muligt.
Ansættelsessted: Hvidkildevej 64 i København NV

Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Heidi Rokbøl Zwisler på dj35@kk.dk eller tlf. 2686 4026 i tidsrummet 9.00-15.00.

Søg via linket senest søndag den 13. august 2023
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193342&DepartmentId=21124&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881972

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet