BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi udvikler forretningen, og derfor søger vi en kundeservicemedarbejder med gode IT-kompetencer, med fokus på vedligeholdelse af hjemmeside.
Du har mulighed for at blive del af et team, der udover et klart formål arbejder efter stærke værdier, hvor ordentlighed, integritet og ansvarstagen for de løsninger, den rådgivning og vores leverancer, er af højeste kvalitet. Det er hjørnesten i vores virksomhed og vores succes.
Her vil du som kundeservicemedarbejder være en afgørende krumtap i at sikre den fortsatte succes, og ikke mindst vores kunders positive oplevelse med Cisi Systems – vi ønsker begejstrede kunder og samarbejdspartnere.
Som kundeservicemedarbejder tager du ansvar for at modtage og koordinere alle kundeforespørgsler via telefon og mail. Dermed har du en nøglerolle i virksomhedens daglige drift i samarbejde med dine kolleger i salg, produktion og logistik.
Du vil ikke være alene, da vi er et stærkt og kompetent team, hvor vi har hinandens ryg og arbejder med ægte frihed under ansvar – fordi vi alle tager ansvar i hver vores funktion og altid er klar til at give en kollega en hånd med, når det behøves.
Jobbet:
Du vil have det daglige ansvar for vores kundekontakt via telefon og mail hvor du sikrer at vi altid reagerer og svarer hurtigt på en hver forespørgsel fra vores kunder og samarbejdspartnere. Vi stræber efter at begejstre vores kunder med hurtige og kompetente svar/løsninger på deres forespørgsler og problemstillinger. Du er ansvarlig for at vores kundeservice altid er tilgængelig og hjemmesiden opdateret, så vi lever op til vores kunders forventninger og behov. Vi er i gang med opbygning af ny hjemmeside hvor du vil deltage aktivt med opdatering af tekst, billeder samt løbende vedligeholdelse af content.
Dine øvrige kollegaer består af 3 sælgere, der primært arbejder fra deres hjemmekontor, og er ude hos kunderne. Du vil være i daglig kontakt med sælgerne og være deres støtte og sparringspartner. Derudover vil du arbejde tæt sammen med den ansvarlige for indkøb & logistik, samt lederen af produktion, service og lager funktionen. Du vil referere til den administrerende direktør, som også er ansvarlig for virksomhedens salgs- og marketing funktion.
Din dagligdag vil primært bestå af, at du fra kontoret pr. mail og telefon betjener vores kunder i forbindelse med tilbudsgivning, ordremodtagelse, prisoplysninger og rådgivning omkring vores produkter, m.v. Du vil dagligt have ansvaret for at vores mail altid er besvaret og indkommende ordre indtastes i vores ERP-system.
Vores kunder forventer en høj grad af rådgivning og professionalisme i forbindelse med salget, og du skal derfor have en naturlig interesse i produkternes funktion og anvendelse, samtidig med at du har eller opbygger en bred viden om vores kunders hverdag, arbejdsopgaver og problemstillinger. Vi lægger vægt på at du jævnligt kommer med vores sælgere ud til vores kunder, og derigennem lærer mere om de krav og behov de har
Det tilbyder vi:
- Et selvstændigt og udfordrende job med mange alsidige funktioner og arbejdsopgaver
- Gode kollegaer, der brænder for jobbet, og hvor der er skabt en kultur, hvor alle hjælper til, der hvor der er behov
- Støtte og oplæring fra kollegaer, der har arbejdet i branchen i mange år
- En spændende virksomhed i positiv udvikling. Da vi er en mindre virksomhed med ambitioner, har du mulighed for at få stor indflydelse på dagligdagen og vores fælles udvikling
- Mulighed for at udvikle dig personligt sammen med teamet og fagligt i takt med virksomhedens udvikling
Kvalifikationer:
- Du værdsætter vores værdier omkring ordentlighed, integritet og ansvarlighed
- Du forstår hvor vigtigt det er at skabe værdi for kunder, virksomheden og dine kollegaer
- Du er struktureret og kan håndtere et travlt miljø hvor hver dag er forskellig
- Du har erfaring med kundeservice og hertil relateret arbejde i IT-baserede økonomisystemer m.v.
- Du har lyst til at lære nyt, og du har en naturlig stræben efter at være fagligt dygtig
- Du er ansvarsbevidst, servicemindet, kundeorienteret og venlig
- Du arbejder selvstændigt og løsningsorienteret med alle udfordringer
- Du trives i en mindre organisation, hvor det forventes, at alle hjælper til, hvor det er nødvendigt
- Du kan lide at tingene går stærkt, og du har et glad og positivt sind
- Du kan have en baggrund med relation til sundhedssektoren, men det er ikke et krav, da vi vægter dine personlige værdier højere
- Du er habil bruger af Microsoft office og har erfaring med økonomisystemer. Erfaring med WordPress eller andet content management system vil vægte positivt.
- Du taler engelsk og forstår svensk, da der også vil være internationale kontakter
Ansøgning:
Din ansøgning og CV bedes sendt på mail til jesper@cisi-systems.dk, Vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega. Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at ringe til Jesper Elkjær på 23 67 26 06.
Om Cisi Systems A/S:
Cisi Systems A/S er et 100 % danskejet selskab, og vi er i dag ca. 20 medarbejdere med egen produktion, produktudvikling og lager.
Produktprogrammet består af kvalitetsinventar til sundheds- og plejesektoren. Vores primære fokus er at skabe funktionelle løsninger for plejepersonale og patienter. Målet er gennem professionel rådgivning og produkter med gennemarbejdet design at levere løsninger, hvor sikkerhed, ergonomi, brugervenlighed og hygiejne forbedrer patient- og borgersikkerheden. Cisi Systems arbejder for et godt arbejdsmiljø for sundhedspersonalet, og vi bruger vores fælles ressourcer effektivt og bæredygtigt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
CISI Systems A/S, Mileparken, 2740 Skovlunde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6014497