Kontaktperson der brænder for socialpsykiatri til botilbuddet Granvej

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for socialpsykiatri?
Vil du være med til at hjælpe borgere, hvor rusmidler kombineret med en psykisk lidelse er en del af deres hverdag?
Vil du have et særligt job i et godt og stærkt arbejdsfællesskab med stort fokus på trivsel og indflydelse?

Så er det nu, du skal søge jobbet som kontaktperson på Granvej.

Til vores dugfriske trivselsundersøgelse 2023 svarede vi i snit 6 (af 7 mulige) på spørgsmålene 'Er du tilfreds med dit arbejde som helhed, alt taget i betragtning?' og 'Er der et tillidsfuldt samarbejde mellem dig, dine kollegaer og ledelse?'. Gode eksempler på, hvordan vi oplever vores trivsel og arbejde på Granvej set igennem vores besvarelser af trivselsunderundersøgelsen for 2023.

Granvej er et specialiseret botilbud – §108 – for ca. 40 voksne med psykiatrisk diagnose og med et aktivt misbrug. Vi møder vores beboere som ligeværdige med forskellige behov, evner og færdigheder. Hos os bliver du en del af en udviklende personalegruppe, der samarbejder tæt med beboerne og deler hverdagens sjove og svære perioder.

På Granvej støtter vi beboerne i at have indflydelse på eget liv og vi arbejder langsigtet med beboernes livskvalitet. Vi bruger vores faglige viden til at guide og støtte beboernes rehabilitering, så de oplever et miljø med tydelige og omsorgsskabende rammer.

På Granvej står vi overfor en spændende tid. Til september 2024 flytter vi til et nybygget botilbud, som bygges på samme matrikel, hvor vi bor nu. Processen 'den gode flytning' er i højsædet, og vi er allerede godt i gang med brainstorming, processer m.m., så beboerne og personalegruppen får stor medindflydelse og inddragelse i at skulle flytte til nye dejlige faciliteter.

Hvem er du ?
Vi forventer, at du:

  • er uddannet social- og sundhedsassistent, ergoterapeut, pædagog eller sygeplejerske og kan lide at arbejde fagligt med vores målgruppe og rusmiddelområdet
  • lægger vægt på at dokumentere og vidensdele med dine kollegaer
  • kan håndtere, hvis en beboer føler sig presset og reagerer verbalt eller fysisk
  • er dig selv, også når hverdagen er uforudsigelig
  • ønsker et job, der udfordrer dig fagligt og menneskeligt
  • trives med en omskiftelig dag med alsidige opgaver, og hvor to hverdage sjældent er ens
Hvem er vi?
Vi er 17 kontaktpersoner (inklusive dig), som er tværfagligt sammensat af sygeplejerske, social- og sundhedsassistenter, pædagoger, og socialrådgiver. Derudover har vi to aktivitets- og beskæftigelsesmedarbejdere, fire faste nattevagter og et erfarent lederteam på to. Vi er stolte af såvel vores fine trivselsundersøgelse for 2023 og en meget flot tilsynsrapport fra Socialtilsynet og tilsyn fra Ombudsmanden. Vi er en kollegagruppe med et stort arbejdsfællesskab, med højt til loftet og plads til humor og forskelligheder.

Du får en god og ordentlig introduktion til alt, hvad det indebærer at være kontaktperson. Vi har supervision med ekstern psykologuddannet supervisor og der er rige muligheder for at blive kompetenceudviklet.

Vi arbejder efter København Kommunes værdigrundlag om borgernes rettigheder, respekt, værdighed, omsorg samt samarbejde og høj kvalitet i indsatsen.

Løn- og ansættelsesforhold
Som arbejdsplads tilstræber vi balance mellem arbejdsliv og privatliv. Stillingen er på 37 timer om ugen og du skal forvente, at dine 37 timer er fordelt på skiftende arbejdstider, overvejende i tidsrummet kl. 07-23.00 og med weekendarbejde hver tredje weekend. Nattevagter kan forekomme. Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Vi gør opmærksom på, at vi indhenter udvidet straffeattest og anvender referencer som en del af rekrutteringsprocessen. Stillingen er ledig fra den 1. august 2023.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte tilbudsleder Anne-Grethe Juhl på 2146 5938 eller afdelingsleder Fatma Issa på 5143 6055.

Søg via linket senest fredag den 16. juni 2023
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler onsdag den 28. juni fra kl. 09.00 med deltagelse af ledelses-, medarbejder- og eventuelle beboerrepræsentanter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192147&DepartmentId=20595&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840019

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet