Klinikassistent til administrativ funktion i ortosektoren i Børne- og Ungdomstandplejen i Københavns Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du uddannet klinikassistent med minimum 1 års erfaring fra ortosektoren? Vil du arbejde med telefonisk borgerkontakt samt administrative opgaver i samarbejde med klinisk ortopersonale, så ring til Souschef Hanne Gaard på 2673 8371 og aftal en tid til en jobsamtale.

Hvilke opgaver skal du løse?
Besvare telefonopkald fra primært patienter og deres forældre:
Ca. 50% af din arbejdstid vil bestå af håndtering af opkald fra borgere. Der er telefontid i tidsrummet 8.00-15.10 hver mandag og 8.00-12.00 tirsdage til fredage. Akutte telefoniske henvendelser skal besvares i hele tandplejens åbningstid (8.00-15.00).

Børne- og Ungdomstandplejen har et topmoderne telefonsystem, som understøtter opgaveløsningen. Tandplejen har en målsætning om, at indgående opkald i gennemsnit skal besvares inden for en ventetid på maksimalt 2 minutter. Herudover forventes det at størstedelen af opkaldene straks afklares og hermed afsluttes uden yderligere sagsbehandling.

Administrative opgaver:
I ca.40% af din arbejdstid skal der løses faste administrative opgaver i relation til bl.a. behandlernes aftalebøger, håndtering af mails til klinikken, indhentelse af samtykke mv. Disse opgaver er klart beskrevet i kontorprocedurer for at sikre ensretning i tandplejen samt overholdelse af gældne lovgivning.

Særlige administrative opgaver:
Disse administrative opgaver vil udgøre de resterende 10% af din arbejdstid. Opgaverne vil tilflyde til dig fra det kliniske personale, men især fra klinikkens lokale ledelse og fra specialtandlægerne. De vil være af varierende karakter, med mulighed for selv at skulle finde løsninger for hver opgave.

Hvorfor arbejde hos os?
Du kommer til at arbejde på den nye tandklinik beliggende på Nørrebrogade, som alene pga. sin størrelse er unik. Tandklinikken vil rumme en bred vifte af faglighed og ekspertise. Der vil være et bredt samarbejde med både de andre klinikker i Tandplejen men også med eksterne samarbejdspartnere.

Klinikken åbner for patientbehandling til august 2023 og vil rumme en generel afdeling med 9 klinikrum og en afdeling for ortodonti med 23 klinikrum. Du vil blive kollega med ca. 60 specialtandlæger, tandlæger, tandplejere og klinikassistenter, men din primære samarbejdsflade vil være med ortoafdelingen.

Det kommende personale på Tandklinikken på Nørrebrogade er allerede nu i gang med en fusioneringsproces for at skabe de bedste forudsætninger for den kommende klinik, herunder rationelle kliniske og administrative arbejdsgange. Du vil også blive medspiller i denne proces.

I er to fuldtidsansatte klinikassistenter til at løse de ovennævnte opgaver. I vil være tætte kollegaer, som i fællesskab skal løse opgaverne, som rummes i stillingen, hvilket giver mulighed for tæt samarbejde, sparring og fleksibilitet i opgaveløsningerne.

I vil have fast kontorarbejdsplads på et kontor i tæt relation til resten af klinikken. I skal samarbejde tæt med klinikkens lederteam samt koordinerende klinikassistenter for at sikre sammenhæng og solid produktivitet.

Stillingen rummer ikke traditionelt receptionsarbejde med direkte patientkontakt, da patienterne tjekker ind via sundhedskort i venteværelset.

Tandplejen i Københavns Kommune har en central administration, som supporterer klinikkerne ved fx IT-udfordringer, klagesagsbehandling, HR, lovgivning mv. Du vil derfor altid kunne finde sparring og hjælp i organisationen.

Kompetencer
En forståelse for driften bag en ortoklinik vil være en klar fordel i løsningen af opgaverne, da du bl.a. skal være medvirkende til at skabe høj produktivitet ved rationel bookning af aftalebøgerne med effektivt flow.

Herudover skal du være klar til at varetage opgaven med telefonien, hvor en vis grad af uforudsigelighed altid vil være til stede. En venlig og imødekommende tilgang til alle opkald er en nødvendighed, og du skal have en evne til at indgå i konstruktiv dialog selv i de sværere samtaler.

Løsningen af størstedelen af de administrative opgaver skal udføres efter klart fastsatte rammer, og det forventes at disse følges. Du skal altså kunne arbejde struktureret inden for de allerede fastsatte rammer. I nogle af de særlige administrative opgaver, som også skal håndteres, forventes det, at du kan udtænke gode løsninger.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes i henhold til overenskomst for klinikassistenter samt aftalen om Lokal løndannelse. Når du arbejder i Børne- og Ungdomstandplejen, vil din arbejdstid sædvanligvis alle dage være i tidsrummet 7.46-15.10. Ud over 5 ugers ferie og 5 ferie/fridage holder tandplejen lukket yderligere 20 dage om året. Disse 20 lukkedage opspares ved en reducering i din månedlige løn.

Børne- og Ungdomsforvaltningen anvender straffe- og børneattest som led i rekrutteringen.

Yderligere oplysninger
Fås ved henvendelse til Souschef Hanne Gaard på 2673 8371.

Er du nysgerrig på at vide mere om Børne- og Ungdomstandplejen i København så besøg www.tandplejen.kk.dk, hvor du kan læse mere om Tandplejens tilbud til byens børn og unge og vores interne organisering.

Du har naturligvis også mulighed for at søge stillingen elektronisk og vedlægge CV og evt. dokumentation. I din ansøgning skal du give dit bud på, hvorfor du er den rette til at løse de 3 grundlæggende arbejdsopgaver, som stillingen rummer.

Søg via linket senest søndag den 6. august 2023
Samtaler forventes afholdt onsdag den 16. august 2023 i tidsrummet 11.30 til 15.00.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192976&DepartmentId=20261&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861493

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet