BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du uddannet klinikassistent med minimum et års erfaring fra en administrativ funktion i tandplejen? Vil du arbejde med telefonisk borgerkontakt samt administrative opgaver? Så ring til overtandlæge Majken Kailow på 2673 8773 og aftal en tid til en jobsamtale
Hvilke opgaver skal du løse?
Du skal besvare telefonopkald primært fra patienter og deres forældre. Ca. 50% af din arbejdstid vil bestå af håndtering af opkald fra borgere.
Der er telefontid i tidsrummet kl. 8.00-15.10 hver mandag og kl. 8.00-12.00 tirsdag til fredag. Akutte telefoniske henvendelser skal besvares i hele tandplejens åbningstid kl. 8.00-15.00.
Børne- og Ungdomstandplejen har et topmoderne telefonsystem, som understøtter opgaveløsningen.
Tandplejen har en målsætning om, at indgående opkald i gennemsnit skal besvares inden for en ventetid på maksimalt to minutter. Herudover forventes det, at størstedelen af opkaldene straks afklares og hermed afsluttes uden yderligere sagsbehandling.
Administrative opgaver
I ca. 40% af din arbejdstid skal der løses faste administrative opgaver i relation til bl.a. behandlernes aftalebøger, håndtering af mails til klinikken, indhentning af samtykke mv. Disse opgaver er klart beskrevet i vores kontorprocedurer for at sikre ensretning i Tandplejen samt overholdelse af gældende lovgivning.
Derudover får kontaktcentrets personale også tildelt andre administrative opgaver typisk fra Tandplejens ledelse og fra klinikkerne. Opgaverne vil være af varierende karakter og herved også med forskellige løsninger. Disse administrative opgaver vil udgøre de resterende 10% af din arbejdstid.
Hvorfor arbejde hos os?
Du kommer til at arbejde i Tandplejens kontaktcenter, som er beliggende i Saxogade på Vesterbro. Kontaktcentrets opgaver administreres og koordineres primært af 1. klinikassistent Annette.
Kontaktcentret bemandes udelukkende af uddannede klinikassistenter, som dagligt varetager telefoniske og administrative opgaver med tandfagligt fokus. Der vil være et bredt samarbejde med både de andre klinikker i Tandplejen men også med eksterne samarbejdspartnere.
Der er 20 fuldtidsansatte klinikassistenter i kontaktcentret til at løse de ovennævnte opgaver. Da I er mange i kontaktcentret hver dag, er der mulighed for samarbejde og sparring omkring løsning af opgaverne.
Kontaktcentret består af et kontormiljø med mindre kontorer fra enmandskontorer op til firemandskontorer. Der er i indretningen lagt vægt på at opnå så gode akustiske forhold som muligt, og lydniveauet blandt kollegaerne er konstant i fokus.
Du vil ikke have en fast kontorarbejdsplads, da vi lægger vægt på, at alle kan arbejde sammen med alle. Derfor roterer personalet mellem de kontorarbejdspladser, der er til rådighed i kontaktcentret.
Du skal samarbejde tæt med 1. klinikassistent Annette og superbruger Caroline samt resten af teamet for at sikre sammenhæng, solid produktivitet samt en ensartet og høj kvalitet i opgaveløsningen.
Stillingen rummer ikke traditionelt receptionsarbejde med direkte patientkontakt, da patienterne tjekker ind via sundhedskort i venteværelserne på klinikkerne. Der er ikke mulighed for, at borgerne fysisk kan møde op i kontaktcentret.
Tandplejen i Københavns Kommune har en central administration, som supporterer klinikkerne og kontaktcentret ved fx IT-udfordringer, klagesagsbehandling, HR, lovgivning mv. Du vil derfor altid kunne finde sparring og hjælp i organisationen.
Kompetencer
En forståelse for driften bag en generel tandklinik vil være en klar fordel i løsningen af opgaverne, da du bl.a. skal være medvirkende til at skabe høj produktivitet ved rationel bookning af aftalebøgerne med effektivt flow.
Herudover skal du være klar til at varetage opgaven med telefonien, hvor en vis grad af uforudsigelighed altid vil være til stede. En venlig og imødekommende tilgang til alle opkald er en nødvendighed, og du skal have en evne til at indgå i konstruktiv dialog selv i de sværere samtaler. Du skal også kunne besvare opkald fra engelsktalende borgere.
Løsningen af størstedelen af de administrative opgaver skal udføres efter klart fastsatte rammer, og det forventes at disse følges. Du skal altså kunne arbejde struktureret inden for de allerede fastsatte rammer. I nogle af de særlige administrative opgaver, som også skal håndteres, forventes det, at du kan udtænke gode løsninger.
Fakta om stillingen
Vi søger en barselsvikar som kan arbejde 37 timer om ugen med opstart den 1. oktober 2023. Vikariatet forventes at være af en varighed på et år.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes i henhold til overenskomst for klinikassistenter samt aftalen om lokal løndannelse.
Når du arbejder i Børne- og Ungdomstandplejen, vil din arbejdstid sædvanligvis alle dage være i tidsrummet kl. 7.45-15.10. Ud over fem ugers ferie og fem feriefridage holder tandplejen lukket yderligere 20 dage om året. Disse 20 lukkedage opspares ved en reducering i din månedlige løn.
I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest samt referencer.
Yderligere oplysninger
Er du nysgerrig på at vide mere om Børne- og Ungdomstandplejen i København så besøg www.tandplejen.kk.dk hvor du kan læse mere om Tandplejens tilbud til byens børn og unge og vores interne organisering.
I din ansøgning skal du give dit bud på, hvorfor du er den rette til at løse de tre grundlæggende arbejdsopgaver, som stillingen rummer.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte overtandlæge Majken Kailow på 2673 8773.
Søg via linket senest mandag den 14. august 2023
Samtaler forventes afholdt mandag den 21. august 2023 i tidsrummet kl. 11.30-15.00.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193635&DepartmentId=20261&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882997