Huset William søger social- og sundhedsassistent/-hjælper til nattevagt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores nattevagt mangler en ny kollega. Er du engageret i dit fag, har hjertet på rette sted og formår kunsten at balancere sygepleje og den gode hverdag for beboerne – så kunne du være lige den, vi søger.

Om os

Huset William er et nyere, selvejende plejehjem med høje ambitioner med det sigte at skabe livskvalitet i trygge rammer for beboerne med udgangspunkt i beboerens behov, ressourcer og ønsker. Vi vægter samarbejde, godt humør og ordentlighed.

Plejehjemmet ligger i Valby og er tæt på både bus og S-tog, så det er nemt at komme til os. Er du i bil, er der gratis og gode parkeringsforhold.

Plejehjemmet består af 56 lejligheder fordelt på 4 etager – 2 etager pr. afdeling. Herudover har vi eget køkken, aktivitetsmedarbejdere, demensvidenspersoner samt to terapeuter tilknyttet til huset.

I Huset William har vi særligt fokus på fællesskab og faglighed. Vores naturlige fokus er den enkelte beboers liv, trivsel og velvære i hverdagen. Vi møder beboere og pårørende med respekt og med udgangspunkt i den enkelte beboers levede liv.

Vi tilbyder desuden intern og ekstern undervisning og mulighed for relevant efteruddannelse.

Om dig
Du skal være uddannet social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper.

Du skal være god til at strukture og koordinere samt være fagligt velfunderet. Derudover ønsker vi en social- og sundhedsassistent/-hjælper, der:

  • har overblik, er nysgerrig og evner at arbejde problemløsende såvel selvstændigt som tværfagligt
  • engagerer sig i opgaverne og vil medvirke til den fortsatte faglige udvikling
  • har en anerkendende tilgang og møder andre med respekt og tillid samt godt humør
  • tager ansvar for et godt tværfagligt samarbejde og et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder dig

  • et varierende og udfordrende job, hvor din faglighed kommer i spil
  • et godt arbejdsmiljø baseret på åbenhed og tillid, og hvor hver tager ansvar
  • et tæt samarbejde mellem vores faggrupper
  • indflydelse på egen mødeplan
  • gode muligheder for kurser og relevant uddannelse
Praktisk information
Ansættelse snarest muligt.

Mødetiden er kl. 23.00-7.00. Stillingen er på 28 timer om ugen.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.

Vi indhenter referencer på alle kommende medarbejdere. Ansættelse er betinget af tilfredsstillende reference.

Mere information
Vil du høre nærmere, så kontakt afdelingsleder Susanne Mathiassen på 3053 4377.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg via linket senest onsdag den 30. august 2023
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade dit CV og uddannelsesbevis.
Samtaler afholdes løbende.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193752&DepartmentId=22620&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885805

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet