BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Stillingen er på 25-37 timer pr. uge, alt efter hvad der passer dig.
Hverdagen hos os
Som SOSU-assistent i dette job vil du i udgangspunktet kun arbejde med seks borgere. I det daglige bruger vi mest tid på pædagogisk og sundhedsfagligt arbejde, ligesom vi dokumenterer alle vigtige forhold omkring borgerne.
Vi støtter også nogle borgere i personlig pleje på en tryg og respektfuld måde. Det centrale i vores arbejde er at give borgerne en god og forudsigelig hverdag. Struktur er et helt centralt redskab.
”En af de rigtig fede ting her er, at man som medarbejder kan trække på nogle stærke faglige ressourcer – for eksempel sygeplejerske. På den måde får man hurtigt nogle håndgribelige metoder og sparring. En anden god ting er, at din leder hele tiden befinder sig ganske tæt på, så man er tryg fra start” – Mette Petersen, pædagogisk sparringspartner.
Udvikling fra første dag
Alle nye medarbejdere kommer igennem et to dages onboardingkursus og efterfølgende fire introvagter med en erfaren kollega, så vi sikrer, at du får den vigtigste viden, og at du kan komme trygt ind i dit nye arbejde.
Vi er et stort, moderne hus med tre forskellige botilbud. Vi er meget optagede af, at du lander det rigtige sted i organisationen, så du kan arbejde med det, du er god til. Derfor spørger vi særligt ind til dine faglige interesser og motivation til jobsamtalen.
Botilbuddene CAS 1, 2 og 3 på Amagerfælledvej 199 er en del af Center for Autisme og Specialpædagogik (CAS), og vi er i gang med at gennemføre første forløb i vores nye, specialiserede autismeuddannelse. Du vil have mulighed for at deltage i denne og desuden blive en del af vores sundhedsfaglige netværk.
SOSU med god skriftlighed
Som SOSU-assistent vil du naturlig få et overordnet ansvar for medicinhåndtering på afdelingen, og vi håber på, at du vil bruge hele din sundhedsfaglighed til borgerens bedste.
Ud over din sundhedsfaglighed skal du være interesseret i at arbejde med og omsætte pædagogiske mål og delmål til praksis og være god til at skrive kort og præcist i den vigtige skriftlige dokumentation, som vi registrerer i vores IT-dokumentationssystem (Domus). I din korte ansøgning er vi særligt interesseret i:
- Din motivation for at arbejde på botilbud
- Hvilke vigtige erfaringer du vil trække på i dette job
- Ønsket antal timer du vil arbejde pr. uge
- Hvordan du er som kollega
- Dine evner til dokumentation og skriftlighed
CAS 1 er et bo- og dagtilbud for voksne borgere med varig nedsat funktionsevne. Der er plads til 36 beboere på botilbuddet og 4 borgere i dagtilbuddet.
Botilbuddet CAS 2 er en skærmet enhed for voksne borgere med udviklingshæmning og varige fysiske eller psykiske funktionsnedsættelser. Der er plads til otte beboere i CAS 2.
CAS 3 er et botilbud for voksne borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser og/eller autisme. Der er plads til 31 borgere i alderen 20-82 år i CAS 3.
Læs mere her: https://handicap.kk.dk/cas.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. august 2023 eller efter aftale.
I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffeattest og tager referencer.
Mere information
For yderligere information kan du kontakte en af vores afdelingsledere, Admir Muric på 2158 0371 eller Inger Agerschou 2172 5563.
Søg via linket senest søndag den 6. august 2023
Vi indkalder løbende til samtale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192969&DepartmentId=19685&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860136