Effektive Kvadratmeter i Københavns Kommune søger koordinator til vores nye fælles inventarlager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en aktiv del af den grønne omstilling, og kunne du tænke dig at blive en del af landets største arbejdsplads? Har du erfaring med lagerarbejde, og trives du med rutineprægede opgaver, så har vi jobbet til dig.

Københavns Kommune er i færd med at oprette et helt nyt, stort genbrugslager for inventar. Det er en større opgave, og vi har derfor brug for flere kræfter. Lageret åbner i efteråret, og du får derfor mulighed for at være med helt fra begyndelsen med at opbygge og strukturere lageret i samarbejde med dine nye kolleger.

Vi søger dig, der foretrækker et aktivt og rutinepræget arbejde. Jobbet indebærer en del løft i løbet af dagen, og af den grund er det en fordel, at du trives med at bruge kroppen fysisk i dit arbejde. Det er et stort plus, hvis du har truckcertifikat.

Som lagerkoordinator vil dine primære arbejdsopgaver bestå i at modtage og registrere nytilkomne varer, plukke og pakke ordrer fra kunder, truckkørsel, sikre orden og ryddelighed på lageret samt andre ad hoc-opgaver.

Som lagerkoordinator forventes du at tage del i den daglige drift, men derudover vil du også skulle planlægge og facilitere vedligeholdelse af serviceaftaler på lagerinventaret, såsom pallereoler og maskinel. Du vil desuden få ansvar for at planlægge kørsler og have det overordnede overblik over lagerets varemodtagelser og -afsendelser. Som lagerkoordinator har du den faglige ledelse af medarbejderne i samarbejde med vores teamleder, der varetager personaleledelsen. Du vil repræsentere ledelse i dagligdagen på lageret med planlægning af dagens opgaver mv.

Om dig

  • Du har erfaring med at arbejde på et lager, i et flyttefirma eller lignende og har truckcertifikat
  • Du trives med at tage ansvar og selvstændige beslutninger
  • Du taler, læser og skriver dansk
  • Du har en organiseret tilgang til arbejdet og er af natur struktureret
  • Du forstår at tilrettelægge arbejdsgangen, prioritere dine opgaver og arbejde effektivt
  • Du er serviceminded, mødestabil og omhyggelig
  • Du har kendskab til IT på brugerniveau
  • Du er en naturlig leder, der kan skabe respekt omkring din ledelse og følgeskab hos medarbejderne. Erfaring med ledelse eller koordinatorrollen er en fordel
  • Du kan bevare overblikket i en travl hverdag og sætte retning for teamet
  • Gode samarbejdsegenskaber ift. ledelse og medarbejdere
Om os
Du vil blive ansat i enheden Effektive Kvadratmeter, som er en enhed med vokseværk. I dag er vi et team på ca. 30 medarbejdere, der tager sig af mange forskelligartede opgaver på tværs af kommunen. Du vil blive en del af dette team, som sidder på Borups Allé, men din daglige gang vil være på vores nye lager, hvor du vil komme til at arbejde i et lille team, bestående af tre medarbejdere.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme, Center for Ejendomme i enheden Effektive Kvadratmeter. Stillingen er en fuldtidsstilling med flextid og betalt frokostpause.

Du ansættes efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn.

Stillingen er til besættelse den 1. oktober 2023 eller snarest muligt.

Arbejdspladsen er i Glostrup blot tre kilometer fra stationen, hvor der kører busser næsten lige til døren.

Yderligere oplysninger
For mere information kontakt projektkoordinator Elisabeth Friis Willaume-Jantzen fra den 24. juli 2023 på 3062 0879.

Lyder det som noget for dig? Så tøv ikke med at sende os din ansøgning og CV allerede i dag.

Søg via linket senest søndag den 13. august 2023
Samtalerne vil blive afholdt i uge 34.

Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192921&DepartmentId=22673&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858854

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet