Bliv front desk-koordinator hos PKA Ejendomme og skab fantastiske kundeoplevelser

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til PKA Ejendomme søger vi lige nu en skarp Front Desk-koordinator til en fastansættelse.

Om jobbet
Som Front Desk-koordinator og med dit naturlige servicegen for øje, bliver du ansvarlig for at besvare henvendelser på telefon og mail fra beboere og kunder med henblik på at vejlede dem.

Du vil få en tempofyldt hverdag med en bred kontaktflade, hvor dit gode humør og selvstændige arbejdsstil er omdrejningspunktet.

Derudover vil dine arbejdsopgaver være:

  • Håndtering af indkommende opkald og mails
  • Opfølgning på åbne henvendelser og dertil sikre at beboere og kunder får opdateringer om status på deres sag.
  • Oprette og administrere supportsager i internt system (PropBinder)
  • Dialog med interne afdelinger

Profil

Vi leder efter dig der er god til at holde overblikket og har skarpe koordineringsevner, du kan lide at arbejde selvstændigt og brænder for at levere fantastisk service til beboerne og kunderne. Desuden er du typen, der bliver drevet af højt tempo, som bliver en helt naturlig del af din arbejdsdag.

Du er en stærk kommunikator og trives med, at tale med mange interessenter på en gang. Dette er essentielt i forbindelse med opfølgning på henvendelser og sager.

Det er kendetegnende for dig, at du:

  • Har erfaring med at servicere kunder over telefon og mail
  • Motiveres af at finde løsninger til glæde for kunden
  • Har stærke kommunikative evner, og hertil kan formulere dig både mundtligt og skriftligt
  • Er IT kyndig, og er hjemvant i grundlæggende program såsom, Microsoft Office

Som person har du en positiv indstilling til dit arbejde, og kan nemt finde motivationen i at arbejde med mange bolde i luften. Du går selvstændigt til værks, arbejder struktureret og viser overblik selv i travle perioder.

Praktisk

Arbejdslokation: Dyregårdsvej 1, 2740 Skovlunde

Opstart: 4. november 2024

Der er tale om en fastansættelse

Løn efter kvalifikationer.

Arbejdstid: 37 timer ugentlig, inden for normal kontortid.

Vi behandler ansøgninger løbende - så send os gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6122126

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet