BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du systematisk, har du flair for tal, og får du planlægningen til at hænge sammen i et botilbud med seks afdelinger? Så er du måske den administrative koordinator, vi søger.
På botilbuddene CAS 2 & 3 for voksne med handicap har vi fokus på at give vores borgere en god, tryg og genkendelig hverdag. Derfor lægger vi stor vægt på, at der er styr på vores grundlæggende administrative processer og ikke mindst på vores vigtige arbejdsplaner. Vores to afdelingsledere og vores tilbudsleder skal desuden have den nødvendige administrative støtte, så hverdagen kører til glæde for de borgere, der bor på CAS 2 & 3.
Din rolle er derfor meget central, og du bliver administrativ støtte og koordinator for hele lederteamet, så de kan have et større fokus på faglig ledelse og personaleledelse i hverdagen. Din rolle bliver med andre ord at være bindeled mellem ledelsen og medarbejderne. Du vil blive en del af et arbejdsfællesskab med en anden kollega, som har en lignende stilling, der dækker CAS 1, som også ligger i bygningen.
Stillingens indhold
Du vil få stor indflydelse på, hvordan arbejdet bliver udført. Det vigtigste for os er, at du kan bevare overblikket, arbejde selvstændigt, og at du ikke er bleg for at tage et ansvar, når planerne skal gå op.
Konkret vil du komme til at arbejde med:
- udarbejdelse af arbejdsplaner
- koordinering og planlægning af vikarvagter
- udarbejdelse af grundplaner i samarbejde med ledelsen
- håndtering af dækning ved sygdom
- planlægning af temadage
- ferieplanlægning
- lønindberetninger
- overblik over FO-dage, kritisk afspadsering, normtider mv.
- på sigt sidemandsoplæring af KAS WEB
- samarbejde med ledelsesteamet om diverse administrative ad hoc-opgaver
CAS 2 & 3 er en del af Center for Autisme og Specialpædagogik (CAS) i Socialforvaltningen i Københavns Kommune på Amagerfælledvej 199, hvor du også vil have kontor.
I CAS 2 & 3 bor der 36 voksne udviklingshæmmede med diagnoser inden for autismespektret og med psykiatriske problemstillinger.
Botilbuddet består af seks afdelinger, og der er mellem 6 og 9 borgere på hver afdeling. Vores lokaler på Amagerfælledvej er moderne, og vi går op i at indrette os, så her er rart at være.
Du kan læse mere om CAS 2 & 3 og Center for Autisme og Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk.
Om dig
Du kan have en baggrund som administrativ medarbejder, vagtplanlægger, pædagog eller noget fjerde. Igen er det vigtigste, at du kan arbejde systematisk og selvstændigt med at få opgaverne i mål. Desuden forventer vi, at du har gode IT-kompetencer.
Vi tilbyder
- en arbejdsplads med fokus på udvikling og indflydelse
- mulighed for videreuddannelse
- et hus, hvor vi værner om kvalitet og høj faglighed
- en arbejdsplads med plads til livs- og arbejdsglæde
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst og tager udgangspunkt i din baggrund og principperne for Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffeattest samt referencer. Der er tale om en fast stilling, og ansættelsen er fra den 1. september 2023 eller snarest muligt. Arbejdstiden er på 37 timer.
Vi er en røgfri arbejdsplads.
Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte konstitueret drift- og procesleder Katia på 2152 7636
Vi glæder os til at høre fra dig.
Søg via linket senest mandag den 7. august 2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193350&DepartmentId=19685&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876582