Administrations- og HR-ansvarlig til spændende vækstvirksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du solid erfaring med administration og lyst til at arbejde med et bredt spektrum af HR-opgaver? Brænder du for at sikre en stærk virksomhedskultur, medarbejdertrivsel og ordentlig onboarding? Og vil du gerne være del af en virksomhed med høj iværksætterånd og international vækst?

Så er denne stilling lige noget for dig!

Centrum Personale søger en Administrations- og HR-ansvarlig til Biometric Solutions beliggende i moderne, lyse lokaler i Skovlunde.

Stillingen kan være på 30-37 timer om ugen.

Om Biometric Solutions

Biometric Solutions leverer komplette løsninger til bl.a. Borgerservice, hvor opgaver som pas, kørekort og vielser løses via en kombination af sagsbehandlingssystemer, selvbetjeningsløsninger og hardware. Biometric solutions ønsker at facilitere det gode møde mellem borgerne og det offentlige – med en målsætning om at levere verdens bedste Borgerservice og hjælpe med at løse en kritisk opgave for samfundet.

Biometric Solutions har 45 medarbejdere i Danmark og 4 medarbejdere i sit tyske datterselskab. Der forventes massiv vækst i de kommende år, særligt på nye internationale markeder.

Du får en alsidig og bred opgaveportefølje

Biometric Solutions ønsker sig en erfaren Administrations- og HR-ansvarlig, som både kan drifte og være ansvarlig for virksomhedens administrative og HR-relaterede forhold. Din kerneopgave bliver ikke alene at understøtte ledelsen, men at være selvstændig tovholder på varetagelsen og videreudviklingen af alle opgaver i HR-årshjulet.

Du skal have et stort overblik kombineret med et stort hjerte, der brænder for medarbejdertrivsel. Biometric Solutions gør nemlig meget ud af, at man som medarbejder både oplever medbestemmelse, meningsfuldhed og mulighed for faglig udvikling.

Du får bl.a. eget kontor og fleksibel arbejdstid efter aftale – herunder hjemmearbejdsdage i det omfang, det kan passe ind. Derudover tilbydes du en god lønpakke inkl. pension og sundhedsforsikring, frokostordning og adgang til coach og fysioterapeut.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

  • Daglig sparring med direktør og medarbejdere om trivslen i virksomheden
  • Daglig håndtering af eksisterende HR-opgaver
  • Vedligeholdelse og opdatering af eksisterende HR-politikker
  • Varetagelse og videreudvikling af HR-årshjul
  • Sikre opdatering og implementering af nye lovkrav, fx vedr. GDPR
  • Rekruttering af nye medarbejdere
  • Kontraktforhandling og udarbejdelse af kontrakter
  • Sikre en god onboarding af nye medarbejdere
  • Forestå eventuelle afskedigelser og dertilhørende samtaler
  • Ansvarlig for videreuddannelse og kursuskatalog
  • Eventplanlægning
  • Opdatering af personaleoplysninger
  • Ansvarlig for driftsforhold og facility-aftaler
  • Ad-hoc organisatoriske opgaver

Dine faglige kvalifikationer

Vi forestiller os, at du:

  • Har solid erfaring med personaleforhold (herunder ansættelsesregler og overenskomster) fra en tilsvarende stilling.
  • Har indgående kendskab til HR-opgaver – fra udarbejdelse af kontrakter til større trivselsundersøgelser.
  • Arbejder professionelt med MS Office – og har kendskab til et eller flere HR-systemer.
  • Har kendskab til og interesse for ny teknologi. Herunder brugen af AI.
  • Er stærk på skrift – og vant til at udarbejde kontraktformuleringer/mødereferater mm.
  • Udover dansk behersker engelsk og tysk på forhandlingsniveau (mundtligt og skriftligt).

Dine personlige egenskaber

  • Du tager selvstændigt ansvar og arbejder med stort engagement.
  • Du er agil og forandringsparat – og har i det hele taget indføling med start-up mentaliteten.
  • Du er selvstændigt tænkende og har en god analytisk sans – og kan dermed være en god sparringspartner for ledelsen.
  • Du er ærlig og har personlig integritet.
  • Du er opsøgende, løsningsorienteret og kan tænke ud af boksen.
  • Du er serviceminded, god til mennesker og brænder for medarbejdertrivsel.

Søg stillingen som Administrations- og HR-ansvarlig – og få et job, der giver mening!

Hvis du er nået hertil, er det forhåbentlig, fordi du kan se dig selv i stillingen som Administrations- og HR-ansvarlig hos Biometric Solutions.

Rund derfor endelig af med at sende os en motiveret ansøgning og et opdateret CV via formularen nedenfor. Vi glæder os til at læse den og lære dig bedre at kende.

Vi indkalder løbende til samtale – og forventer at indkalde udvalgte kandidater til 2. samtale hos virksomheden i uge 33/34.

Ønsket opstart: 1/9. Bemærk, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes til denne stilling.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på: sv@centrum-personale.dk  eller tlf.: 33 24 40 80.

Centrum Personale varetager rekrutteringsforløbet for Biometric Solutions og indkalder løbende kandidater til samtale. Alle spørgsmål vedr. stillingen bedes rettet til Centrum Personale. Rekrutteringsforløbet afsluttes, når den rette medarbejder er fundet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

CENTRUM PERSONALE A/S, Frederiksberg Alle, 1820 Frederiksberg C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6086218

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet