BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at sikre faglighed i plejen, give din viden fra dig og medvirke til at sikre trivsel på plejehjemmet Lundehaven. Vil du være en del af en kultur, som arbejder på at være en udviklings- og læringskultur?
Så læs med her!
Din kerneopgaven er at støtte op om, og medvirke til, at beboerne får mulighed for at leve et så værdigt og meningsfuldt ældreliv som muligt.
Om du er erfaren eller nyuddannet er underordnet. Ring for at høre mere.
Dine vigtigste opgaver
Vi søger dig som ny kollega, der i samarbejde med gode kolleger, frivillige og pårørende, vil løfte opgaven ved at støtte op om beboerne på plejehjemmet og de dertil tilknyttede ældreboliger, så de får mulighed for, at leve et så værdigt og meningsfuldt ældreliv som muligt.
Du er ansvarlig for de ukompliceret beboerforløb og er sammen med sygeplejersken ansvarlig ind i samarbejdet omkring de komplekse beboerforløb.
Arbejdet skal ske med udgangspunkt i kerneopgaven og med social kapital som omdrejningspunkt.
Dine kompetencer
- Er interesseret i ældre mennesker, deres liv og livskvalitet
- Tager det faglige udgangspunkt
- Har lyst til at udvikle dig i tæt kontakt med beboere og kolleger
- Vil være med til udvikling samt skabe og vedligeholde traditioner
- Kan tilslutte dig og kan arbejde ud fra vores vision, mission og værdier
- Fleksibel og mødestabil samt har gå på mod med en refleksiv tilgang
- Løfter i forhold til pårørende samarbejdet.
Det får du hos os
- En arbejdsplads der arbejder målrettet på at sikre kvalitet og faglig udvikling og som har social kapital som et bærende element i hverdagen. Vi prioriterer kompetenceudvikling, både individuelt og i samarbejdsrelationer
- Arbejdet tager udgangspunkt i værdierne inden for social kapital. Vi er ved at implementere Team Effekt
- God og nærværende ledelse, sammen opnår vi trivsel. Vi skaber tryghed og nærvær ved at møde hinanden med respekt, omsorg og åbenhed
- Et introduktionsprogram tilpasset dine individuelle kvalifikationer og kompetencer
- En bred sammensat, tværfaglig personalegruppe med mange faglige og menneskelige styrker. Vi sætter pris på humor i hverdagen og vi prioriterer, at hygge os sammen med beboerne. Med fokus på nærvær, aktiviteter, kost og kultur
- Indflydelse på egen komme gå tid.
Hvem er vi
Lundehaven ligger lige ved siden af Skovlunde Station og har plads til 48 beboere og 22 ældreboliger.
Lundehaven har et søsterplejehjem Rosenhaven. Der er fælles MED og vi støtter op om forskellighederne, men med samme kvalitet.
Afdelingens personale består af sygeplejersker, klinisk vejleder, social- og sundhedsassistenter/hjælpere, sygehjælpere samt ikke uddannede. Afdelingen er desuden uddannelsessted for studerende og elever og har lige startet studieunit op.
Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte David Kayser Hammer, Afdelingsleder på mobil 4477 1971 eller Afdelingsleder Anja Mørk på mobil 4477 1951.
Du kan læse mere om os på https://lundehaven.ballerup.dk/
Læs mere på Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk.
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdato er den 1. marts 2024, eller snarest muligt.
Vi holder samtaler i takt med at vi modtager ansøgningerne.
Ansøgningsfrist: 12. februar 2024.
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Ballerup Kommune indfører røgfri arbejdstid pr. 1. april 2024. Læs mere her
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ballerup Kommune, Skovlunde Torv, 10, 2740 Skovlunde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981607