BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du uddannet social- og sundhedsassistent, sygeplejerske og/eller har anden relevant sundhedsfaglig uddannelse? Er du på jagt efter nye faglige og personlige udfordringer i et miljø med høj kvalitet i indsatsen, og hvor vi sætter arbejdsfællesskabet i centrum? Så tilbyder vi nu en spændende stilling som kontaktperson på Bjergvænget.
Bjergvænget er placeret under Center for Selvstændige Boformer og Sundhed (CSBS), som består af en række tilbud for psykisk sårbare borgere. Bjergvænget er en afdeling med fagligt og menneskeligt fokus og én ud af tre afdelinger i et professionelt samarbejde i Nordvest. Samarbejdet betyder, at vi af og til hjælper hinanden ved mandefald, og vi har aftenvagter sammen i en turnus rundt på de tre afdelinger.
Vi arbejder ud fra Københavns Kommunes værdier og strategi samt en viden om, at mennesker med alvorlige psykiske problemer kan komme sig. Vi ved dog også, at den proces er individuel og skal ledes af borgeren selv. Selvbestemmelse og ligeværd er grundlæggende værdier i vores arbejde, og vi ser det som en af vores kerneydelser at støtte borgerne i at opnå større kontrol i deres liv, uanset funktionsniveau og diagnose.
Det er vigtigt for os, at du:
- Har interesse for arbejdet med psykisk sårbare
- Kan arbejde rehabiliterende og understøtte borgernes recovery-proces
- Formår at holde fokus på helhedsopgaven, socialfagligt og sundhedsfagligt
- Trives i en foranderlig hverdag
- Vil arbejde med aktiviteter og netværksdannelse udadtil i samfundet.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- At fungere som kontaktperson for borgere på Bjergvænget
- At håndtere medicin og give depotindsprøjtninger
- At dokumentere dine indsatser professionelt
- At understøtte og bidrage til det gode arbejdsmiljø
- At have en aktiv rolle ift. elever og studerende
- At koordinere og planlægge med tværfaglige samarbejdspartnere.
- Vægter faglighed højt
- Har en åben tilgang til tingene, også når du møder udfordringer
- Vil bidrage positivt til den fortsatte udvikling af afdelingen og det samlede tilbud
- Har gode kommunikationsevner såvel skriftligt som mundtligt
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret i en til tider travl hverdag
- Er autentisk, opsøgende og støtter borgeren i relationsdannelser
- Er aktiv som faglig sparringspartner og er god til refleksion.
- Et spændende, udfordrende og afvekslende job i et uformelt miljø
- Anerkendende og tillidsbaseret ledelse
- Muligheder for kompetenceudvikling
- En dynamisk arbejdsplads med et godt samarbejde mellem engagerede kollegaer
- Supervision m.v.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne i Ny Løn.
Stillingen er med en ugentlig arbejdstid på 37 timer med tiltrædelse pr. 1. september 2023 eller hurtigst muligt derefter.
Arbejdstiden ligger mellem kl. 8 og 22 fordelt på alle ugens dage samt hver 4. weekend fra kl. 8-18. Omlægninger i vagtplanen kan forekomme ved akut behov.
Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere information om stillingen ved at kontakte afdelingsleder Mai-Britt Dam Frøkiær på 2053 8319 eller tilbudsleder Mikkel Kejser på 2324 2537.
Søg via linket senest mandag den 7. august 2023
Samtalerne vil blive afholdt løbende, dog senest mandag den 14. august 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193372&DepartmentId=21612&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877464